Ostopäällikkö
Ostopäällikkö-palvelu – Tehokas ja riskitön tapa hallita hankintoja
Haluatko tehostaa hankintojasi ilman, että sitoudut lisähenkilöstöön? Ostopäällikkö-palvelun avulla voit ulkoistaa hankintasi kokonaisvaltaisesti kokeneelle asiantuntijalle, joka varmistaa laadukkaat, kustannustehokkaat ja strategisesti järkevät ratkaisut.
Ostopäällikön tehtävät – Hankintojen kokonaisvaltainen hallinta
HankintaPartnersin Ostopäällikkö hoitaa strategisen hankinnan ja varmistaa, että saat juuri ne tuotteet ja palvelut, joita tarvitset – järkevään hintaan ja selkeillä ehdoilla. Palvelu rakennetaan sinun tarpeidesi mukaan.
Tärkeimmät vastuualueet
- Kilpailutusten, tarjous- ja hankintaprosessien hallinta ja aikataulutus.
- Sopimusten jatkuvat neuvottelut ja hallinta sekä sopimusehtojen toteutumisen seuranta
- Yhteydenpito palveluntuottajiin ja toimittajiin
- Tilattujen tuotteiden, palveluiden laadun ja toimitusten varmistaminen sekä kehittäminen
Miksi valita ulkoistettu Ostopäällikkö?
Ei tarvetta palkata lisähenkilöstöä – Säästät rekrytointi-, koulutus- ja palkkakustannuksissa
Riskitön ja joustava ratkaisu – Ei henkilöstöriskejä, sairastapauksia tai rekrytointiin liittyviä haasteita
Asiantunteva ja tehokas hankintaprosessi – Varmistamme laadun ja kustannustehokkuuden
Pitkän ja lyhyen aikavälin säästöt – Hankinnat suunnitellaan sekä nopeiden hyötyjen, että pitkän aikavälin kannattavuuden näkökulmasta